استخدام کارمند اجرایی در امور ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت علامت تجاری، اخذ کارت بازرگانی
خلاصه کار کارشناس اداری و اجرایی در امور ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی:
یکی از کارهایی که در شرکت انجام می گیرد، اموری مثل ثبت شرکت و موسسه، ثبت برند و علامت تجاری، آگهی تغییرات شرکت ها و اخذ مجوزهایی مثل کارت بازرگانی برای مشتریانیست که مراجعه می کنند، لذا از همکار جدید انتظار می رود با توجه به هر مشتری، با رعایت اصول مذاکره، توانایی دریافت سفارش داشته باشد و بتواند کارهای مشتری را دریافت کرده و طبق نوبت در برنامه کاری و اجرایی خود قرار داده و طبق روال به آنها تحویل دهد.
شرح وظایف کارشناس اداری و اجرایی در امور ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی:
- انجام کارهای ثبت شرکت و آگهی تغییرات
- انجام کارهای ثبت برند و علایم تجاری
- انجام کارهای اخذ کارت بازرگانی
- پاسخگویی به تلفن و آشنا به اصول و فنون مذاکره
ساعات کاری کارشناس اداری و اجرایی در امور ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی:
شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17
پنج شنبه ها 9 الی 13 (در صورتی که ماهر و مسلط باشد تا ساعت 16)
شرایط احراز شغل کارشناس اداری و اجرایی در امور ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی:
- دارای روحیه کار تیمی بالا و با انگیزه
- مسئولیت پذیر و متعهد به شغل و شرکت
- مسلط به Word و Excel و نرم افزارهای وب نظیر Chrome یا Firefox
- پیگیری امور ثبتی تا حصول نتیجه نهایی
- منظم در امور اداری و بایگانی
- روابط عمومی بالا و انضباط کاری
- راستگو، وظیفه شناس و امانتدار
- آشنا به اصول مذاکره و شرکت در جلسات و پاسخگویی تلفنی
- مراعات اخلاق حرفه ای و مخصوصاً مشتری مداری
- سابقه کاری حتماً بالای یک سال (در صورتی که واقعاً مسلط به کار باشد سابقه کمتر هم مورد قبول است)
- دارای کارت پایان خدمت (در صورت عدم نیاز به بیمه، نیازی به کارت پایان خدمت نیست)
آموزش اول دوره:
با توجه به تخصصی بودن این جایگاه شغلی، کارجو باید دارای مهارت لازم در زمینه این شغل داشته باشد و همچنین تجربه کافی در امور محوله را کسب کرده باشد و انتظار آموزش کار از ابتدا نداشته باشد، البته موارد آموزشی نظیر روال کار شرکت، فرآیند اجرای کار در شرکت، هماهنگی سازمانی و تیمی، نحوه مدیریت و اجرای پروژه، نرم افزارهای لازم برای کنترل کیفیت و عملکرد و همچنین رفع اشکال های موردی در حین کار به کارجوی محترمی که به همکاری با شرکت در می آید شامل خواهد بود.
حقوق و مزایای کارشناس اداری و اجرایی در امور ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی:
- حقوق ثابت و طبق قانون کار
- مزایای مناسب با توجه به رضایت مشتریان شرکت
- بیمه تأمین اجتماعی
- پاداش عملکرد
- محیط کاری شاد و امن و حرفه ای
- امکان کسب درآمد بیشتر بر اساس شایستگی
محل کار:
محل کار همکاری که پذیرفته شود در آدرس دفتر اصلی شرکت می باشد. آدرس شرکت ویرا فناوران گیلار (دفتر شماره یک) در لینک زیر قرار دارد:
ارتباط با شرکت ویرا فناوران گیلار
نکته:
متقاضی باید خودش تخصص کامل در این مسئولیت را داشته و مسلط به کارهای فوق بوده و تجربه کافی داشته باشد، بنابر این آموزش در حین کار وجود ندارد.
در صورتی که حائز شرایط فوق هستید و مایل به همکاری با گروه گیلار هستید روی لینک زیر کلیک کنید:
فرم استخدام در گروه گیلار
برای آشنایی با شرکت ویرا فناوران گیلار به لینک درباره گروه گیلار مراجعه نمایید.
سایر مشاغل مورد نیاز در شرکت ویرا فناوران گیلار:
استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی
استخدام کارشناس امور ثبت شرکت و برند
استخدام کارشناس تولیدمحتوای سئو شده
کلید واژه های مرتبط:
استخدام در گروه گیلار | همکاری با شرکت ویرا فناوران گیلار | استخدام در شرکت ویرا فناوران گیلار | استخدام در رشت | آگهی استخدام در رشت | استخدام در گیلان | آگهی استخدام در گیلان |