طراحی سایت شرکتی

اطلاعاتی که باید قبل از سفارش بدانید

از تیم طراحی سایت گیلار سوال دارید؟

صفحات طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی که برای شما طراحی می کنیم دارای صفحات زیر است:

صفحه اصلی: این صفحه خانه وب سایت شماست و تمامی استاندارهای یک سایت شرکتی در آن رعایت می شود.

صفحه خدمات: این صفحه دارای زیرصفحات نامحدود است و می توانید خدمات شرکت خود را معرفی کنید.

صفحه نمونه کارها یا پروژه ها: در این صفحه می توانید نمونه کارهای خودتان را به نمایش بگذارید تا دیگران آنها را ببینند.

صفحه سفارش پروژه: این صفحه شامل فرمی است که برای مشتریان شما طراحی شده است و می توانید از طریق آن سفارش بگیرید.

صفحه تماس با ما: این صفحه شامل اطلاعات تماس، نقشه گوگل، لینک شبکه های اجتماعی و فرم تماس با ما برای ارتباط مشتریان با شما است.

صفحه درباره ما: در این صفحه می توانید به معرفی شرکت، چشم اندازها و هر چیز مشابه بپردازید.

صفحه وبلاگ: در این صفحه می توانید نوشته هایی را در دسته بندی های مختلف وارد کنید. مثل اخبار شرکت، مطالب آموزشی، آرشیو مطالب و …

صفحه سوالات متداول: در این صفحه می توانید سوالاتی که کاربران زیادی از شرکت شما دارند را به صورت سوال و جواب قرار دهید.

یک سایت شرکتی معمولا این صفحات را دارد و ما معمولا این صفحات را بصورت پیشفرض برای شما قرار می دهیم ولی شما می توانید بعد از تحویل پروژه منوها را بر اساس کاربرد و هدفی که شرکت شما دارد تعیین کنید و حتی نامحدود ایجاد کنید.

این صفحات به عنوان منو در هدر و فوتر سایت قرار می گیرند.

پلن های طراحی سایت شرکتی

پلن پایه

اجرا سایت با وردپرس

طراحی کاملا ریسپانسیو

امکان فرم سازی مناسب با نیازتان

امکان مدیریت کلمات کلیدی برای سئو

امکان جستجو بین مطالب

ایجاد اسلایدر در صورت نیاز

امکان افزودن لینک شبکه های اجتماعی

امکان اشتراک گذاری صفحات

 ایجاد ایمیل info برای دامنه سایت

ایجاد گالری تصاویر

امکان دسته بندی مقالات

امکان دسته بندی پروژه ها

امکان دسته بندی نمونه کارها

امکان معرفی تیم همکاران

سئو پایه

گواهی SSL

آموزش ویدیویی

پشتیبانی رایگان 3 ماهه (قابل تمدید)

× راه اندازی گوگل آنالیتیکس

× راه اندازی سرچ کنسول

× امکان عضویت در خبرنامه

× راه انداری چت آنلاین

زمان تحویل 15 روزه

پلن اقتصادی

اجرا سایت با وردپرس

طراحی کاملا ریسپانسیو

امکان فرم سازی مناسب با نیازتان

امکان مدیریت کلمات کلیدی برای سئو

امکان جستجو بین مطالب

ایجاد اسلایدر در صورت نیاز

امکان افزودن لینک شبکه های اجتماعی

امکان اشتراک گذاری صفحات

ایجاد ایمیل info برای دامنه سایت

ایجاد گالری تصاویر

امکان دسته بندی مقالات

امکان دسته بندی پروژه ها

امکان دسته بندی نمونه کارها

امکان معرفی تیم همکاران

سئو پایه

گواهی SSL

آموزش ویدیویی

پشتیبانی رایگان 6 ماهه (قابل تمدید)

راه اندازی سرچ کنسول

امکان عضویت در خبرنامه

راه انداری چت آنلاین

× راه اندازی گوگل آنالیتیکس

زمان تحویل 20 روزه

پلن حرفه ای

فضای هاست سی پنل 1 گیگ رایگان

دامنه ir. رایگان با نام مورد نظر شما

اجرا سایت با وردپرس

طراحی کاملا ریسپانسیو

امکان فرم سازی مناسب با نیازتان

امکان مدیریت کلمات کلیدی برای سئو

امکان جستجو بین مطالب

ایجاد اسلایدر در صورت نیاز

امکان افزودن لینک شبکه های اجتماعی

امکان اشتراک گذاری صفحات

ایجاد ایمیل info برای دامنه سایت

صفحه گالری تصاویر و ویدیو

صفحه نمونه کارها

امکان دسته بندی مقالات

امکان دسته بندی پروژه ها

امکان دسته بندی نمونه کارها

امکان معرفی تیم همکاران

سئو پایه

گواهی SSL

آموزش ویدیویی

پشتیبانی رایگان یکساله (قابل تمدید)

راه اندازی گوگل آنالیتیکس

راه اندازی سرچ کنسول

امکان عضویت در خبرنامه

راه انداری چت آنلاین

زمان تحویل 30 روزه

نمونه کارهای طراحی سایت که توسط گروه دیجیتال مارکتینگ گیلار انجام شده اند:

{ آرشیو همه نمونه کارهای گیلار }

می خواهید پروژه طراحی سایت خود را به ما بسپارید؟

گروه دیجیتال مارکتینگ گیلار متشکل از تیمی با تجربه و حرفه ای، آماده طراحی سایت با بهترین کیفیت، مناسبترین قیمت و در کمترین زمان ممکن برای شما کاربران عزیز است.

دوست دارید با همه فعالیتهایی که انجام می دهیم آشنا شوید؟ » مشاهده خدمات

بیشتر بخوانید

دلایل اهمیت طراحی سایت شرکتی چیست؟ 

طراحی وب سایت برای شرکت ها بخش مهمی از حضور بازاریابی آنلاین کسب و کار ها است و بر مخاطبان تاثیر زیادی می گذارد. در این صفحه در مورد اینکه چرا طراحی سایت شرکتی مهم است بحث خواهیم کرد:

1. طراحی سایت شرکتی حرفه ای و شیک باعث جذب مخاطبان به کسب و کار شما می شود: 

هنگامیکه مخاطبان از وب سایت شرکتی شما بازدید می کنند، اولین تصوری که با دیدن طراحی سایت شرکتی شما به آنها دست می دهد باعث می شدهد تا انها را درگیر کند. در صورتیکه در چند ثانیه اول جذب طراحی سایت شرکتی شما شدند در نتیجه باز در سایت ماندگار خواهند بود و از خدمات و محصولات سایت استفاده خواهند کرد. طراحی سایت شرکتی خوب باعث می شود در همین چند ثانیه اول، تاثیر مثبتی روی مخاطبان خود بگذارید.

اگر طراحی سایت شرکتی شما نامطلوب یا قدیمی به نظر برسد، مخاطبان بعد از دیدن سایت بلافاصله تصور منفی از کسب و کار شما خواهند داشت. طراحی سایت شرکتی حرفه ای مهم است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند شما تأثیر می گذارد. تأثیری که با داشتن طراحی سایت شرکتی روی آنها می گذارید می تواند آنها را وادار کند که در صفحه شما باقی بمانند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند یا صفحه شما را ترک کنند و به یک رقیب روی بیاورند. یک طراحی سایت شرکتی خوب به شما کمک می کند تا سرنخ های خود را در صفحه خود نگه دارید.

2. طراحی وب سایت شرکت به سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی کسب و کار شما کمک می کند: 

طراحی وب سایت شرکت به استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما کمک می کند. بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب سایت شرکت بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت خود تأثیر می گذارد، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی وب سایت شما توسط کرولر های موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

اگر اصول سئوی درون صفحه طراحی وب سایت شرکت شما مناسب نیست، از همان ابتدا در یک نبرد سخت برای دیده شدن خواهید جنگید و در گوگل ظاهر نخواهید شد. عناصر زیادی به دیده شدن کسب و کار شما در گوگل و  سایر موتورهای جستجو تاثر دارند که جدای از نحوه انتشار محتوا در وب سایت ، برخی از عناصر طراحی وب سایت شرکت هم می توانند مستقیماً روی سئو تأثیر بگذارند. اگر در طراحی وب سایت شرکت نحوه اصولی طراحی سئو محور رعایت نشود ممکن است از این نظر دشوار مشکل شوید، در واقع در طراحی وب سایت شرکت به بیان ساده، کدهای سایت باید سئو محور باشند.

بهترین راه برای اطمینان از شیوه های مناسب طراحی وب سایت شرکت سئو محور (و متعاقباً دیده شدن موتورهای جستجو) همکاری با یک آژانس طراحی وب سایت شرکت مانند گروه دیجیتال مارکتیگ گیلار است که شامل خدمات سئو نیز باشد.

3. طراحی وب سایت شرکتی نماینده کسب و کار شما است: 

با طراحی وب سایت شرکتی حرفه ای این تصور را برای مشتریان خود ایجاد می کنید که با توجه به نگاه کردن به سایت شما در مورد حرفه ای بودن آن قضاوت کنند. مخاطبان می توانند با نگاه کردن طراحی وب سایت شرکتی شما قضاوت کنند که چگونه با آنها رفتار خواهید کرد. اگر برای طراحی وب سایت شرکتی خود تلاشی نکنید، مخاطبان می دانند که برای کمک به آنها تلاشی نخواهید کرد.

طراحی وب سایت شرکتی مانند یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما شیک، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان از صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. در واقع با طراحی وب سایت شرکتی خوب این تصور را ایجاد خواهید کرد که به افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند، باز و پذیرا هستید.

از سوی دیگر، یک طراحی وب سایت شرکتی قدیمی و غیر جذاب باعث می شود کسب و کار شما سرد و دور از انتظار به نظر برسد. مردم نمی‌خواهند کسب‌وکاری را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آن‌ها ارزش قائل نیست تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشد.

طراحی وب سایت شرکتی را به عنوان چهره دیجیتالی کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر کسی وارد مکان فیزیکی شما شود، آیا نمی خواهید یک چهره دوستانه به او سلام کند و به او احساس خوش آمد گویی کند؟ یک طراحی وب سایت شرکتی به روز و مدرن هم معادل یک چهره دوستانه است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوشامد می گوید.

4. یک طراحی وبسایت شرکتی خوب باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود:

مردم به وب سایت هایی که طراحی ضعیفی دارند اعتماد ندارند. اگر طراحی وبسایت شرکتی ضعیف کسب و کار را ببینند یا اطلاعات سایت شما از نظر آنها قدیمی به نظر برسد، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را غیرفعال ببینند زیرا شما طراحی وبسایت شرکتی آپدیتی ندارید. بعد از طراحی وبسایت شرکتی مهمترین چیز آپدیت و بروزرسانی آن است.

 اگر مخاطبینی که از سایت شما بازدید می کنند به دلایل مختلف نتوانند به طراحی وبسایت شرکتی شما اعتماد کنند و یا طراحی وبسایت شرکتی شما طوری باشد که نتواند این حس اعتماد را در مخاطبین ایجاد کند، کسب و کار دیگری برای انجام سفارش خود پیدا می کنند.

در واقع یک طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای نشان دهنده اعتماد مخاطبان شماست. آنها به کسب و کار شما اعتماد خواهند کرد و در بررسی بیشتر آن احساس راحتی خواهند کرد.

ایجاد اعتماد بین مخاطبان بسیار مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. وقتی بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما باقی می مانند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد می کنید تا آن سرنخ ها را جذب کند.

5. رقبای شما طراحی سایت های شرکتی خود را دارند پس شما هم باید داشته باشید: 

در دنیای امروزه که در هر دسته بندی کاری، رقبای زیادی وجود دارد پس شما هم باید هم پای انها پیش بروید تا از غافله عقب نمانید. اگر دنبال دلیل محکمی برای اهمیت طراحی سایت های شرکتی هستید دلیل مهم این است که اقدام به طراحی سایت های شرکتی بهتر و کاملتر از رقبای خود باشید.

طراحی سایت های شرکتی شما باید از رقبا متمایز باشد. اگر یک وب سایت با محتوا و طرحی قدیمی و بی کیفیت دارید، رقیب شما از شما بالاتر خواهد رفت چون طراحی سایت های شرکتی آنها بهتر از وب سایت شما عمل می کند. در واقع شما با طراحی سایت های شرکتی بی کیفیت و قدیمی سرنخ های رقبای خود را از دست خواهید داد. آنها سرنخ های بیشتری را به صفحه خود جذب می کنند زیرا صفحه آنها جذاب تر است.

طراحی سایت های شرکتی شما فرصتی است تا کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می کنید، معمولاً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. شما به چیزی نیاز دارید که کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند. طراحی سایت های شرکتی فرصتی برای کسب و کار شما است تا ویژگی های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد. می توانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا باید کسب و کار شما را به رقابت انتخاب کنند.

6. طراحی وب سایت های شرکتی باعث برند شدن کسب و کار شما می شود: 

زمانی که در تلاش هستید تا کاربران جدیدی برای کسب و کار خود به دست آورید، در واقع باید برندسازی کنید و برند خود را تقویت کنید. داشتن و طراحی وب سایت های شرکتی آنلاین از این نظر مهم هستند زیرا به ایجاد ثبات برندسازی کسب و کار شما کمک می کنند.

شما باید فونت‌ها، سبک‌ها و طرح‌بندی‌های یکسانی را در تمام صفحات وب‌سایت خود داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید، این باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت برند را چالش برانگیزتر می کند زیرا مخاطبان شما نمی دانند چه رنگ هایی را با برند شما مرتبط کنند.

اگر طراحی وب سایت های شرکتی شما در راستای برندتان حرفه ای نباشد، مردم از سایت شما به وب سایتی که حرفه ای تر به نظر می رسد باز می گردند. با ایجاد یکپارچگی در سراسر طراحی وب سایت های شرکتی تان، باعث می شوید تا کاربران را طولانی تر در صفحه خود نگه دارید و آنها را با کسب و کار خود آشنا می کنید. با طراحی مجدد سایت خود برای این عنصر کلیدی، سرنخ ها و تبدیل های بیشتری را به دست خواهید آورد.

7. طراحی وبسایت های شرکتی خوب به جذب مشتریان جدید کمک می کند: 

در این عصر اطلاعات که همه چیز بر پایه ارزش دادن به مشتری ها شکل گرفته است، نگه داشتن مشتریان در سایت بیش از 30 ثانیه چالش برانگیز است. با این حال، با طراحی وبسایت های شرکتی خوب و پیشرفته، بازدیدکنندگان اغلب وب سایت شما را برای مدت طولانی تری مرور می کنند. گروه گیلار به شما کمک می کند تا برای طراحی وبسایت های شرکتی خود مخاطبان جدید بدست آورید.

8. طراحی سایت شرکتی باعث سرمایه گذاری در کسب و کار شما خواهد شد: 

سرمایه گذاری برای طراحی سایت شرکتی همیشه باید انتخاب اول شما در دیجیتالی کردن و ورود به دنیای اینترنت باشد. هنگامی که برای بدست آوردن یک طراحی سایت شرکتی یکبار خرج می کنید، در عوض می توانید مشتریان جدید بدست آورید که این موضوع باعث بازگشت سرمایه خواهد شد.

فاکتورهای مهم در طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

عناصر زیادی در طراحی وب سایت شرکتی تاثیر گذارند. اکنون که اهمیت طراحی سایت شرکتی را می دانید، وقت آن است که به بررسی عناصری بپردازیم که یک طراحی وب سایت شرکتی با کیفیت را ایجاد می کنند. در اینجا چند عنصر کلیدی وجود دارد که می‌خواهیم انها را در طراحی وب سایت شرکتی بررسی کنیم:

  • 1. ناوبری در طراحی وب سایت شرکتی اهمیت دارد: 

وقتی کاربران به سایت شما دسترسی پیدا می کنند، می خواهند به سرعت و آسانی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید کاربران در صفحه شما باقی بمانند، باید ناوبری را در طراحی وب سایت شرکتی بخوبی پیاده سازی کنید که استفاده از آن برای مخاطبان شما آسان باشد.

مخاطبان شما نمی خواهند برای یافتن اطلاعات با مشکل مواجه شوند. آنها می خواهند به نوار ناوبری شما دسترسی داشته باشند و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود هدایت شوند. اگر ناوبری طراحی وب سایت شرکتی شما ضعیف باشد، مخاطبان خود را از تعامل با صفحه خود منصرف خواهید کرد.

دامنه توجه بازدیدکنندگان کوتاه است. اگر می خواهید آنها را در صفحه خود نگه دارید، باید به آنها کمک کنید تا به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. یک ناوبری با طراحی مناسب به آنها کمک می کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود برسند.

مسیریابی شما باید ساده و قابل توضیح باشد. عناوین وسیعی را که موضوعات فرعی متعددی را در بر می گیرد، بگنجانید تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند. این ساده ترین راه برای کمک به مخاطبانتان برای یافتن سریع اطلاعات است.

  • 2. طراحی وبسایت شرکتی ریسپانسیو از الویت های یک سایت حرفه ای می باشد: 

با رشد دستگاه های تلفن همراه، طراحی واکنش گرا که به ریسپانسیو معروف است بیش از هر زمان دیگری مهم است. مخاطبان شما از دستگاه های متعددی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های رومیزی به سایت شما دسترسی خواهند داشت. اگر می خواهید این کاربران در سایت شما باقی بمانند، باید اطمینان حاصل کنید که هر فرد تجربه مثبتی از دارد.

طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که مخاطبان شما بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند، تجربه خوبی در سایت شما داشته باشند. وب سایت شما با دستگاه سازگار می شود تا اطمینان حاصل شود که اندازه وب سایت شما متناسب با دستگاه آنها است. این موضع برای نگه داشتن کاربران درگیر و علاقه مند به طراحی سایت برای شرکت شما ارزشمند است.

طراحی ریسپانسیو در طراحی سایت برای شرکت باعث می شود کاربران مدت بیشتری در صفحه شما درگیر شوند. اگر می خواهید طراحی سایت موفقی داشته باشید، باید طراحی ریسپانسیو را ادغام کنید.

  • 3. در طراحی سایت های شرکتی باید سبک خاص و سازمانی را پیاده سازی کنید: 

یکی از دلایل اهمیت یکپارچگی در طراحی سایت برای شرکت این است که باعث ایجاد ثبات در کل وب سایت شما می شود. سازگاری به مخاطبان شما کمک می کند تا برند را به رسمیت بشناسند و آنها را برای مدت طولانی تری در صفحه شما درگیر نگه می دارد. یک راهنمای سبک به شما کمک می کند تا تصویر برند ثابتی را در وب سایت خود حفظ کنید.

راهنمای سبک یا استایل وب سایت شما مبنایی است که می خواهید وب سایت شما چگونه به نظر برسد. شما رنگ، قالب، تایپوگرافی و موارد دیگر را برای هر صفحه در وب سایت خود تعیین می کنید. این تضمین می کند که هر بار که فردی عنصری را به سایت شما اضافه می کند، با صفحات دیگر سازگار است.

شما به تیم خود کمک خواهید کرد تا در وب سایت شما نیز ثبات ایجاد کند. آنها می توانند هر زمان که عنصری را به سایت شما اضافه کنند به راهنمای سبک شما ارجاع دهند. این کار باعث می شود افراد مختلف بتوانند روی وب سایت شما کار کنند و عناصری را به آن اضافه کنند.

وقتی طراحی ثابتی در سراسر وب سایت خود داشته باشید، سایت منسجم تری ایجاد می کنید. مخاطبان شما مدت زمان بیشتری در سایت شما درگیر خواهند شد و برند را به رسمیت می شناسند. این به شما کمک می‌کند تا تبدیل‌های بیشتری به دست آورید.

  • 4. در طراحی وب سایت های شرکتی از رسانه های مرتبط استفاده کنید: 

بکار بردن محتواهای تصویری و ویدیویی به بهبود تعامل در وب سایت کمک می کنند. در واقع، مشتریان 10 برابر بیشتر با یک ویدیو نسبت به متن ارتباط برقرار می کنند. در حالی که عناصر بصری برای تعامل و تجزیه متن عالی هستند، برخی از کسب‌وکارها در مورد تصاویر زیاده‌روی می‌کنند. سایت های آنها مملو از عکس و فیلم است و این باعث می شود سایت احساس بی نظمی و درهم ریختگی کند.

ممکن است فکر کنید که ادغام و فراوانی عکس‌ها و ویدیوها برای افزایش تعامل بسیار خوب است، اما اگر تعداد آنها خیلی زیاد باشد، ممکن است بسیار زیاد باشد. تعداد زیاد تصاویر خواندن را در صفحه دشوار می کند.

اگر می خواهید با سایت خود موفقیت را مشاهده کنید، باید بین تصاویر و متن در صفحه خود تعادل ایجاد کنید. به خاطر تلاش برای افزایش تعامل تا حد امکان، عناصر بصری را اضافه نکنید.

از عناصر بصری به طور هدفمند استفاده کنید. اگر بلوک متنی دارید که جزئیات خدمات خود را نشان می دهد، یک ویدیو در زیر آن متن ادغام کنید که خدمات شما را بیشتر توضیح می دهد. این همچنان به مخاطبان شما نقطه علاقه ای برای تعامل می دهد و آنها را درگیر نگه می دارد.

وقتی می دانید چرا طراحی سایت برای شرکت مهم است، تصمیمات زیرکانه تری در مورد سایت خود می گیرید. همانطور که وب سایت رویایی خود را می سازید، بسیار مهم است که سایت خود را با عناصر بصری بیش از حد بارگذاری نکنید.

  • 5. در حین یا بعد از طراحی وبسایت های شرکتی از محتوای با کیفیت استفاده کنید: 

مخاطبان شما برای به دست آوردن اطلاعات مهم از وب سایت شما بازدید می کنند. مهم است که وقتی اطلاعاتی را در سایت خود قرار می دهید، یک محتوای با کیفیت بنویسید.

نوشتن محتوای خوب باعث می شود مخاطبان شما مدت بیشتری در صفحه درگیر شوند. آنها تمام اطلاعات شما را می خوانند و در مورد کسب و کار شما می آموزند. سبک نوشتاری شما باید برای سازگاری با سبک وب سایت شما هماهنگ باشد. محتوای سایت شما به اندازه طراحی کلی اهمیت دارد، بنابراین لازم است که اطلاعات ارزشمندی را که مخاطبان خود به آن نیاز دارند ارائه دهید.

  • 6. در طراحی وبسایت های شرکتی از دکمه های Call-to-Action (CTA) برای درگیر کردن مخاطبان استفاده کنید: 

هنگامی که کاربرانی به سایت شما مراجعه می کنند برای ارتباط بهتر و دریافت تعامل با آنها باید آنها را به سمت تبدیل هدایت کنید. یکی از عناصر کلیدی آن دکمه فراخوان برای اقدام (CTA) شماست. اهمیت طراحی وبسایت های شرکتی زمانی آشکار می شود که شما سعی می کنید مخاطبان خود را وادار به فعالیت کنید.

یک دکمه CTA که به خوبی طراحی شده است، مخاطبان شما را وادار می کند تا به مرحله بعدی بروند. این دکمه ها در طراحی شما قرار می گیرند اما در صفحه برجسته می شوند. چشم مخاطب شما بلافاصله به این دکمه ها می رود.

با ادغام دکمه های CTA در طراحی وب سایت خود، به نتایج بهتر در صفحه خود کمک خواهید کرد.

7. سرعت صفحه در طراحی سایت برای شرکت اهمیت دارد: 

شما می توانید یک طراحی وب سایت کمپانی عالی داشته باشید، اما اگر دارای سرعت خوبی نباشد ممکن است که مخاطبان شما هرگز آن را آنطور که باید باشه سریع نبینند. سرعت صفحه یک عنصر مهم در طراحی وب است. این تضمین می کند که صفحه شما به سرعت بارگیری می شود، بنابراین مخاطبان شما می توانند سریع به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

مخاطبان شما از منتظر ماندن برای بارگذاری کند صفحات متنفرند. اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، مخاطبان شما علاقه خود را از دست خواهند داد. آنها به نتایج جستجو باز می گردند و به جای آن صفحه رقیب را انتخاب می کنند.

با استفاده از Google PageSpeed Insights می توانید سرعت صفحه خود را بررسی کنید. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا ببینید که سایت شما در حال حاضر با چه سرعتی بارگذاری می شود و در کجا می توانید پیشرفت کنید. شما باید این پیشرفت ها را خودتان انجام دهید.

اهمیت طراحی سایت برای شرکت: 

طراحی سایت برای شرکت ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع شرکتی که وبسایت نداشته باشد از رقبا عقب خواهد ماند. حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعت، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند.

داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک طراحی سایت برای شرکت ، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد. در اینجا مهمترین دلایلی که ثابت می کند طراحی سایت برای شرکت ها و کسب کار شما مهم است آورده شده است:

چرا گروه گیلار را به عنوان طراحی سایت برای شرکت ها انتخاب کنیم؟ 

  1. گروه دیجیتال مارکتینگ گیلار هر نوع پروژه سفارش طراحی سایت برای شرکت ها را به بهترین کیفیت برای شما انجام می دهد.
  2. شرکت دیجیتال مارکتینگ گیلار پروژه های طراحی سایت برای شرکت ها را با کمترین و مناسبترین قیمت موجود در بازار به شما ارائه می کند.
  3. گروه دیجیتال مارکتینگ گیلار پروژه طراحی سایت برای شرکت ها را با تمامی امکانات یک سایت شرکتی و افزونه های مورد نیاز و بهینه سازی شده و بر اساس اصول سئو به شما تحویل می دهد.
  4. طراحی سایت برای شرکت ها با شرکت دیجیتال مارکتینگ گیلار از پشتیبانی رایگان با توجه به پلنی که سفارش می دهید برخوردارید.
  5. سایت شرکتی که توسط گروه گیلار برای شما ساخته می شود وبسایتی با کارایی بالا می باشد تا به برندها کمک کند مخاطبان را جذب و تبدیل به مشتری نماید.
  6. اینترنت معدن طلایی از فرصت ها برای انواع مشاغل در سراسر جهان است. از قدرت آن به نفع خود استفاده کنید. امروز حضور دیجیتالی خود را ایجاد کنید و پتانسیل بازار خود را با خدمات طراحی وب سایت Tشرکتی گروه گیلار کشف کنید. از طراحی و توسعه وب سایت گرفته تا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و نگهداری سایت، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!
  7. گروه گیلار برای طراحی سایت برای شرکت ها کمک می کند تا با طراحی وب قوی، برند رهبری فکر خود را به نمایش بگذارید.
  8. بدون حضور در وب، شما به طور خودکار فرصت برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود و محبوبیت برند خود را از دست می دهید. گروه گیلار با طراحی سایت شرکتی تعاملی و سفارشی کمک می کند تا اعتماد کاربر را ایجاد کنید و بازار را بدست بگیرید.
  9. طراحی سایت برای شرکت ها پایه آنلاین شرکت شما است. این به عنوان نقطه تماس مشتری اولیه و ماشین تبدیل شما عمل می کند. به این ترتیب، باید اطمینان حاصل کنید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد، از رقبا متمایز است و با اهداف بازدیدکنندگان شما مرتبط است. گروه دیجیتال مارکتینگ گیلار اماده خدمات رسانی در این حوزه به شما کاربران عزیز می باشد.

Rate this page
فهرست