طراحی سایت گروه گیلار

.

طراحی سایت شرکتی

امروزه با توجه به نرخ رشد تعداد کاربران اینترنت و رقابت شدید در تجارت و فروش ، به جرأت میتوان گفت که داشتن یک وبسایت حرفه ای،جزء نیازهای اساسی شرکتها محسوب می گردد و یکی از بهترین و سریع ترین راه های معرفی خدمات و محصولات یک شرکت می باشد. وبسایت هر مجموعه ،معرف آن شرکت می باشد. با رعایت استاندارها موسسه میتواند در بازه ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد.

.

طراحی سایت شخصی

اینترنت فضای مناسبی را برای افراد فراهم آورده تا به وسیله ی آن با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط بوده و اطلاع رسانی مناسب را در سطح وسیعی از فضای مجازی دراختیار علاقمندان قرار دهند. مهمترین مسئله ای که در طراحی وب سایت شخصی حائز اهمیت است، طراحی قالب و گرافیک زیبای سایت می باشد. شکل قالب می تواند با توجه به روحیات، تخصص ها و هدف و عکس فرد و یا زمینه ی کاری او باشد.

.

طراحی سایت فروشگاهی

یک وب سایت فروشگاهی به عنوان پایه ای از تجارت خرده فروشی شما عمل می کند . گیلار اهمیت استفاده از آخرین تکنولوژی برای به حداکثر رساندن سودآوری را درک میکند. اهداف کسب و کار خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان تیم با نگاهی واقع بینانه و دقیق مطابق با خواسته شما محصولات و خدمات شرکت شما را به صورت کاملا حرفه ای معرفی نموده و منجر به سودآوری و افزایش فروش مجموعه شما گردد.

.

طراحی سایت خبری

سایت خبری یکی از پربازدیدترین سایت های اینترنتی هستند که به سرعت هواداران مورد نظر خود را پیدا می کند .دلیل این اتفاق اهمیت اطلاع رسانی است. سایت های خبری در صورتی که طراحی مناسب و محتوای مفیدی داشته باشند قادرند مخاطبان قابل توجهی را جذب نمایند. سایت خبری دسترسی کاربران به اخبار را سریع و راحت می کند و کاربر ترجیح میدهد که خبر را در لحظه دریافت کند.

.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی لزوما به طراحی گفته می شود که نه تنها ظاهر گرافیکی وب سایت بلکه امکانات و محتوا وب سایت بصورت کاملا سفارشی و اختصاصی طراحی و برنامه نویسی شده است و همچنین تمامی المان های گرافیکی وب سایت بصورت کاملا سفارشی با توجه به نیاز و خواسته ی مشتری ساخته شده است. همچنین بهینه سازی یکی از برترین اقداماتی است که برای وب سایت های اختصاصی در نظر گرفته می شود.

تیم طراحی سایت گروه گیلار چه وب سایتی برای شما طراحی می کند؟ 

{ طراحی مدرن و حرفه ای }

بکاربردن تکنیکهای جدید و خلاقانه در طراحی صفحات

{ پشتیبانی رایگان }

رفع نواقص سایت و پاسخ به سوالات و رفع مشکلات کاربران 

{ پنل مدیریتی آسان }

همه کاربران می توانند براحتی با پنل مدیریتی سایت کار کنند. 

{ سرعت بارگذاری بالا }

سایت طراحی شده با سرعت قابل قبولی به نمایش در می آید. 

{ طراحی سایت چند زبانه }

در صورت لزوم سایتی با چند زبان طراحی می شود. 

{ اصول رعایت اولیه سئو }

طراحی سایت همراه با اصول اولیه سئو طراحی می شود. 

{ کاربر پسند }

تمرکز طراحی سایت روی کاربران و تجربه آنها از سایت می باشد. 

{ طراحی گرافیک اختصاصی }

طراحی گرافیک مربوط به کسب و کار طراحی می شود

{ واکنش گرا }

نمایش درست اندازه صفحات سایت در موبایل، تبلت و…

از تیم طراحی سایت گیلار سوال دارید؟

می خواهید بدانید هزینه طراحی سایت ما چقدر است؟

چرا به وب سایت نیاز دارید؟

  • منبعی برای مقایسه مشتریان :

    وب سایت تان می تواند به عنوان منبعی برای نظرسنجی مشتریان از خدمات و محصولاتتان و همچنین منبعی برای مقایسه محسوب شود.

  • افزایش بازاریابی :

    با داشتن وب سایت می توانید در اینترنت بازاریابی کنید و کارتان را گسترش و میزان درآمد خود را افزایش دهید.

  • بازاریابی و تبلیغ : 

    داشتن یک وب سایت مناسب، باعث می شود تا محصولات و خدمات تان در فضای مجازی برندسازی و تبلیغ شود و بیشتر دیده شود. 

  • نمایش محصولات و اطلاعات :

    هنگامیکه یک وب سایت داشته باشید، محصولات و اطلاعات سایتتان به صورت شبانه روزی در معرض نمایش مردم قرار می گیرد.

  • صرفه جویی در زمان :

    سوالاتی که مشتریان از شما می پرسند را برای یک بار پاسخ دهید و در وب سایت قرار دهید تا  از پاسخ دادن به آنها راحت شوید.

  • همیشگی بودن :

     محصولاتتان در وب سایت 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از این طریق آنها می توانند در هر زمان و هر مکانی از شما خرید کنند.

  • ارتباط بیشتر با مشتریان :

    با داشتن وب سایت می توانید به صورت آنلاین با مشتریان خود در تعامل باشید و اطلاعاتشان را در مدت زمان کمتر جمع آوری کنید.

  • نمایش کسب و کارتان در گوگل :

     با رعایت استاندارهای گوگل در وب سایت می توانید در رتبه های برتر گوگل و دیگر موتورهای جستجو ظاهر شوید.

دوست دارید با نمونه کارهای ما آشنا شوید؟

{ آرشیو نمونه کارها }

می خواهید پروژه طراحی سایت خود را به ما بسپارید؟

گروه گیلار متشکل از تیمی با تجربه و حرفه ای، آماده طراحی سایت با بهترین کیفیت، مناسبترین قیمت و در کمترین زمان ممکن برای شما کاربران عزیز است.

دوست دارید با همه فعالیتهایی که انجام می دهیم آشنا شوید؟ » مشاهده خدمات

بیشتر بخوانید

چرا نیاز به طراحی سایت دارید؟

در دنیای فناوری اطلاعات که همه کارها به سمت اینترنتی شدن پیش رفته است داشتن یک وب سایت حرفه ای به همه کسب و کارها توصیه می شود. داشتن وب سایت ارزش و مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد که ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • طراحی سایت به افزایش درآمد شما کمک می کند

به بیان ساده، یک طراحی سایت استراتژیک و جذاب، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به تبدیل آن بازدیدکنندگان به بالقوه کمک می کند. این موضوع به ناچار منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئناً به نفع شرکت شما است! اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، عاقلانه است که روی یک طراحی سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

  • طراحی سایت حرفه ای اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، به یک وب سایت پیشرفته نیاز دارید. این وبسایت باید جدیدترین گرایش‌های طراحی را در خود جای دهد و یک نسخه وب‌سایتی جذاب و کارامد داشته باشد که مشتریان بالقوه شما را به سمت یک فراخوان خاص سوق دهد. وب سایت شما را از رقبای خود جلوتر می برد.

  • طراحی سایت به رتبه بندی شما در گوگل کمک می کند

یک وب سایت با طراحی ضعیف یا قدیمی تأثیر منفی بر عملکرد رتبه بندی موتورهای جستجو خواهد داشت. گوگل سرمایه گذاری را که یک شرکت در وب سایت خود انجام می دهد بسیار جدی می گیرد. بنابراین اگر می‌خواهید در صدر رتبه‌بندی موتورهای جستجو باقی بمانید، باید به درستی روی طراحی سایت کسب و کار خود سرمایه‌گذاری کنید. مطمئن شوید که تمام استاندارهای سئو را که گوگل دوست دارد ببیند، رعایت کرده باشید تا از رتبه بالایی برخوردار شوید.

  • طراحی سایت ویترین کسب و کار شماست!

در دنیای فناوری امروزه وب سایت شما اساساً نمای فروشگاه شما است. هر زمان که با یک فرد جدید یا مشتری بالقوه ملاقات می کنید، همیشه نگران ایجاد بهترین برداشت ممکن برای اولین بار هستید. پس چرا وب سایت شما نباید متفاوت باشد؟ وب سایت شما باید بازتابی فوری از شما، شخصیت و تجارت شما باشد. یک وب سایت غیرحرفه ای می تواند منجر به عدم استقبال بازدیدکنندگان شود یا اینکه نشان از قدیمی بودن کسب و کار شما باشد. در نتیجه با یک طراحی سایت جذاب به جذف مشتریان خود به سمت ویترین مجازی خود کمک کرده اید.

  • طراحی سایت های حرفه ای باعث می شود حرفه ای بنظر برسید

طراحی سایتی که به صورت حرفه ای دیزاین شده باشد و دارای عملکرد خوبی هم بوده باشد، تضمین می کند که سایت شما تصور خوبی از کسب و کارتان را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. وب سایت های آماتور می توانند غیرحرفه ای و کمتر معتبر باشند.

  • طراحی سایت ارزان تر از اجاره کردن فضا برای کسب و کارتان است

طراحی سایت ارزان تر از داشتن یک فضای فیزیکی هزینه دارد. در واقع داشتن یک وبسایت و طراحی سایت عملگرا باعث می شود کاربران شما در هر جایی که هستند به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند.

  • طراحی سایت عالی در زمان شما و کاربرانتان صرفه جویی می کند

داشتن وبسایت به مشتریانتان کمک می کند تا در هر زمانی که خواستند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. در واقع شما همیشه آنلاین هستید و همه می توانند 24 ساعته محصولات و خدمات شما را مشاهده کنند.

  • طراحی سایت خوب به همگام شدن با رقبا کمک می کند

برای اینکه از رقبا عقب نمانید، به یک وب سایت مجهز به جدیدترین گرایش های طراحی نیاز دارید که می توان از طریق طراحی وب سایت حرفه ای به این امر دست یافت.

  • طراحی سایت پیشرفته با ساختار درست افزودن قابلیت های آینده را ساده تر می کند

اگر در ادامه راه، بخواهید برخی از قابلیت های اضافی را به وب سایت خود اضافه کنید، یک طراحی وب سایت حرفه ای پایه و اساس مورد نیاز برای انجام این کار را به راحتی فراهم می کند.

اصول مهم در طراحی وب سایت

در اینجا برخی از عناصری که به یک طراحی خوب وب سایت کمک می کنند آورده شده است که می خواهیم انها را با هم بررسی کنیم:

  • طراحی وب سایت باید ریسپانسیو باشد

به جرات می توان گفت بیش از نیم کاربران با موبایل های خود وارد وبسایت ها می شوند و از طریق موبایل صفحات وب سایت شما را رصد می کنند حالا در اینصورت اگر وب سایت شما برای کاربران بخوبی نمای شداد نشود و انها نتوانند وب سایت را بخوبی در موبایل یا تبلت خود مشاهده کنند شما این تعداد کاربران را از دست خواهید داد.

طراحی وب سایت ریسپانسیو باعث می شود تا صفحه نمایش با عرض پیکسل دستگاهی که وب سایت را در آن مشاهده می کنید (دسکتاپ، تلفن هوشمند یا iPad) تنظیم شود. در نتیجه طراحی وب سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو یکی از اصول مهم می باشد.

  • سرعت یکی از مهمترین اصول در طراحی وب سایت است

سرعت وب سایت یکی از فاکتور هایی است که باید در طراحی وب سایت رعایت شود چون توسط الگوریتم گوگل برای رتبه بندی آن وب سایت استفاده می شود. وقتی سایت شما کند است، موتور های جستجو با توجه به ظرفیت خود، صفحات کمتری را جستجو می کنند. و کمتر بودن تعداد صفحات جستجو شده بر نحوه ایندکس شدن سایت شما تاثیر منفی می گذارد.

سرعت لود صفحات وب سایت، سرعت لود محتوای سایت را تعیین می کند. بنابراین، اگر می خواهید پتانسیل کامل را از وب سایتتان داشته باشید باید روی سرعت وب سایتتان هم کار کنید. این کار به نفع سایت شما خواهد بود چون رتبه سایت را افزایش می دهد و افزایش رتبه هم برای شما سود آور است.

  • UI/UX و طراحی چیدمان طراحی وب سایت

طراحی و چیدمان صفحه وب نه تنها باید خوب به نظر برسد، بلکه باید هدفی را نیز دنبال کند. 77% از شرکت های طراحی سایت ها بر این عقیده اند که تجربه کاربری ضعیف وب سایت (UX) یک نقطه ضعف برای مشتریان آنها است. بنابراین حتی زمانی که عناصر بصری مانند رنگ‌ها و فونت‌ها را به درستی در طراحی وب سایت بکار گرفته شده باشد، می‌توانند با یک تجربه کاربری ضعیف، تمام کارهای خوب طراحی شده را خراب کنند!

بنابراین، همیشه باید به آنچه کاربر می بیند و تجربه می کند، اهمیت داد. چیزی که باعث می شود یک وبسایت عالی بنظر برسد زمانی است که کاربران سایت به راحتی می توانند اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده و به دست آورند. اگر چیزی که کاربران دنبال آن هستند را نتوانند به راحتی پیدا کنند و این زمان خیلی طول بکشد یا به نظر طاقت فرسا به نظر برسد و این باعث می شود صفحه سایت را شما را ببندند.

  • کیفیت محتوا منحصربفرد و کپی نشده بعد از طراحی وب سایت

هر چیزی که موقع طراحی وب سایت و بعد از آن وارد وب سایت شما می شود محتوا نامیده می شود و می تواند شامل متن، عکس و فیلم و اینفوگرافیک و … باشد. این محتوا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانید در موتورهای جستجو رتبه بگیرید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کسب و کارها مرتکب می شوند، استفاده از تصاویر بسیار بزرگ در وب سایت خود است و این منجر به بارگذاری طولانی وب سایت می شود. تحقیقات نشان می‌دهد که اگر تصاویر بارگذاری نشوند یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، ۳۹ درصد از کاربران، دیدن وب‌سایت شما را متوقف خواهند کرد.

حتی زمانی که تصاویر را به درستی دریافت می کنید، می خواهید به اضافه کردن ویدیو نیز فکر کنید. مشتریان ده برابر بیشتر از تصاویر با یک ویدیو ارتباط برقرار می کنند، پس چرا از آن استفاده نکنیم؟

کپی کردن یکی دیگر از کارها غلط در طراحی وب سایت و بعد از آن است که مردم به آن توجه کافی ندارند. هنگامی که شما یک نسخه بد نوشته شده و پر از اصطلاحات تخصصی دارید، مشتریان شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. خسته کننده بنظر می رسد. پس بهتر است محتوا را بخش بندی کنید و به تیترهای زیاد ولی مطالب کوتاه تر تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که خوانندگان کم‌کم می‌خوانند، نه با جزئیات، بنابراین مطمئن شوید که چیزی که نوشتید توجه آنها را جلب کند.

  • استفاده از کال تو اکشن Call to Action (CTA) در طراحی وب سایت

هدف شما از وب سایت چیست؟ بله، شما می خواهید یک برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنید، اما همچنین می خواهید کاربران عکس العملی در سایت شما ایجاد کنند! و برای انجام این کار، باید به آنها یادآوری کنید و با Call to Action یا CTA انجام این کار را برای آنها آسان کنید. این کال تو اکشن شامل دکمه های Read More، Download Now، تماس با ما و غیره هستند که در سراسر یک وب سایت مشاهده می کنید هستند.

  • رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت از مهمترین قوانین یک سایت خوب است

طراحی سایتی که اصول سئو در آن رعایت شده باشد باعث می شود تمامی ساختار سایت از پایه بدرستی چیده شوند و گوگل و دیگر موتورهای جستجو با مشاهده آن شما را در رتبه بندی کنند و در سرچ کاربران قرار می دهند. یک وب سایت را می توان با اصول سئو طراحی کرد و از نیاز به بازگشت در تاریخ بعدی برای سرمایه گذاری در بازسازی و ارتقاء غیر ضروری جلوگیری کرد.

  • طراحی سایت نشان دهنده هویت و برند کسب وکار شماست

اینکه چگونه بسیاری از کسب و کارها وب سایت دارند و لی در طراحی وب سایت خود نشانی از هماهنگی بین رنگ های برند انتخابی، فونت ها و غیره نیست فاجعه بار است. اگر طراحی وب سایت شما اینگونه نیست و برای وب سایت خود رنگ سازمانی و … برای اثبات هویتی دارید، وب سایت شما مکانی عالی برای شروع است!

شما باید اطمینان حاصل کنید که آنچه در طراحی وب سایت خود دارید در سایر کانال های تجاری از جمله رسانه های اجتماعی انجام می شود. این ثبات برند باعث می شود که تجارت شما به راحتی قابل تشخیص باشد و به اعتبار آن کمک می کند. ابتدا راهنمای برند و وب‌سایت خود را انجام دهید و همه چیز به طور طبیعی دنبال می‌شود.

طراحی وبسایت برای کسب و کارها ضروری است؟   

امروزه، حضور آنلاین یک کسب‌وکار، صرف نظر از صنعت، می‌تواند موفقیت را برای سازمان و کسب و کار به ارمغان بیاورد یا آن را از بین ببرد، با این حال تنها 71 درصد از کسب‌وکارهای کوچک وب‌سایت دارند. حضور کسب و کارها در فضای آنلاین قوی درآمد بیشتری ایجاد می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بحث می کنیم که آیا وب سایت ها هنوز برای کسب و کار شما مرتبط هستند یا خیر.

  • طراحی وبسایت قدرت حضور آنلاین شما

آیا تا به حال برای پیدا کردن سفر به جایی، یا پیدا کردن بهترین غذا و خیلی موارد دیگر و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خیلی از چیزها به گوگل مراجعه کرده اید؟

حالا تصور کنید کسب و کار شما در این زمینه ها باشد ولی هیچ وب سایتی نداشته باشید! در نتیجه وقتی کاربر سرچ می کند رقبای شما در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند و خبری از شما نیست! بنابراین، مشاغلی که می خواهند از بستر اینترنت مشتری داشته باشند و دیگران بتوانند در موتورهای جستجو آنها را پیدا کنند، به یک وب سایت نیاز دارند.

  • طراحی وبسایت همیشه پرطرفدار است

سوالی که خیلی ها ممکن است از خودشان بپرسند این است که آیا وب سایت ها مرده اند یا من برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارم؟ بسیاری از شرکت ها از رسانه های اجتماعی به عنوان بهانه ای برای نداشتن وب سایت استفاده می کنند. با این حال، این یک اشتباه رایج است. واقعیت این است که وب‌سایت‌ها اکنون برای ماندن و مرتبط‌تر از همیشه هستند ولی پلتفرم های شبکه های اجتماعی دست شما نیست و ممکن است به هر دلیلی نابود شوند. پس این فکر که بخواهید سرمایه خود را در آنها بگذارید کاملا اشتباه است و بهترین سرمایه گذاری راه اندازی و طراحی وبسایت برای شماست.

آیا می دانستید که تقریباً نیمی (حدود 64٪) از جستجوهای Google برای مشاغل محلی است؟ اگر وب‌سایتی ندارید، مشتریان بالقوه را از دست می‌دهید زیرا جایی برای یافتن شما ندارند. یا اگر وب سایت ندارید، ممکن است به قانونی بودن کسب و کار شما اعتماد نداشته باشند.

 

بهانه های رایج برای نداشتن وب سایت

بسیاری از صاحبان مشاغل بهانه می آورند تا برای شرکت خود وب سایت نداشته باشند. ما تعدادی از برترین ها را شناسایی کرده ایم.

  • طراحی وبسایت خیلی گران است!
  • کسب و کار من خیلی کوچک است و نیاز به طراحی وبسایت ندارد!
  • من در حال حاضر در شبکه های اجتماعی هستم و نیازی وب طراحی وبسایت ندارم!
  • طراحی وبسایت و پشتیبانی ان نیاز به تخصص زیاد دارد!
  • طراحی وبسایت و پشتیبانی ان باعث از بین بردن وقت من می شود!
  • من در حال حاضر به اندازه کافی مشتری دارم و نیازی به طراحی وبسایت ندارم!
  • مشتریان مناسب مرا پیدا خواهند کرد و نیازی به طراحی وبسایت نیست!
  • من به اندازه کافی در زمینه فناوری اطلاعات ندارم و نیازی هم طراحی وبسایت ندارم!

اکنون، بیایید با به اشتراک گذاشتن برخی از دلایل اصلی نیاز به یک وب سایت، با این طرز تفکر مبارزه کنیم.

  • طراحی سایت ها باعث مزایای زیر برای شما و کسب و کارتان می شوند: 

1. حرفه ای به نظر می رسد

بیایید یک صفحه فیس بوک را با یک وب سایت مقایسه کنیم. ایجاد یک صفحه فیس بوک رایگان است و در عرض چند دقیقه انجام می شود. بنابراین، چرا به یک وب سایت نیاز دارید؟

خوب، از آنجایی که یک وب سایت تجاری برای شما هزینه و زمان خواهد داشت، به مشتریان اجازه می دهد بدانند که شما در مورد کسب و کار خود جدی هستید و اعتبار و حرفه ای بودن خود را در نظر آنها ایجاد می کنید.

2. دید آنلاین شما را افزایش می دهد

آمارها نشان می دهد که بیش از 4.5 میلیارد کاربر فعال اینترنت در سراسر جهان وجود دارد و بیش از 90 درصد آنها از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند. بنابراین، اگر کسب و کار شما وب سایت نداشته باشد، برای این مشتریان بالقوه نامرئی خواهید بود.

3. اثبات موفقیت شما را ارائه می دهد

وب سایت شما بهترین مکان برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار شما است. این امن ترین مکان برای نمایش نظرات و توصیفات، ایجاد اعتماد و اثبات اجتماعی است. این به نوبه خود به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که از شما خرید کنند.

4. به شما امکان فروش آنلاین را می دهد

تخمین زده می شود که فروش تجارت الکترونیک در سال 2022 به بیش از 5.4 تریلیون دلار برسد. بدون شک، هیچ یک از این فروش ها با مشاغلی که وب سایت ندارند اتفاق نمی افتد. علاوه بر این، ویترین فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند حتی زمانی که فروشگاه حضوری شما بسته است، بفروشید.

5. خدمات به مشتریان را بهبود می بخشد

یک وب سایت عالی به بسیاری از سؤالات تجاری ساده مانند ساعات معاملاتی، مکان و غیره پاسخ می دهد. بنابراین، یک وب سایت به مشتریان کمک می کند و شما را آزاد می کند تا روی چیزهای دیگر تمرکز کنید و بهره وری را افزایش دهید. این روزها، شما همچنین دارای پلاگین های اتوماسیون هوشمند مانند ربات های چت برای پاسخ به سوالات مشتریان هستید که برای کارکنان و مشتریان شما بسیار مفید است.

6. به شما مزیت رقابتی می دهد

یک وب سایت خوب به شما امکان می دهد با رقبای پیشرو صنعت خود حتی به عنوان یک تجارت کوچک رقابت کنید. بهینه‌سازی وب‌سایت شما ممکن است از وب‌سایت‌های برجسته‌تر پیشی بگیرد و از موتورهای جستجو سرنخ‌های باکیفیت دریافت کند.

7. آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید

اگر از ایجاد یک وب سایت تجاری خودداری می کنید زیرا پیچیده و بسیار گران است، دوباره فکر کنید. هیچ زمانی بهتر از امروز برای سرمایه گذاری در یک وب سایت وجود نداشته است!

آژانس های عالی مختلفی وجود دارند که می توانند به شما در ایجاد یک وب سایت کمک کنند. علاوه بر این، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس نیز مدیریت وب سایت شما را آسان می کند. اگر ایده مدیریت آپلود وب سایت خود و بهینه سازی موتورهای جستجو کمی بیش از حد به نظر می رسد، همیشه می توانید از یک تیم متخصص برای کمک به استراتژی سئو خود استفاده کنید.

8. 24 ساعته و هفت روز هفته آنلاین هستید

“وب سایت ها شما را 24/7 تبلیغ می کنند: هیچ کارمندی این کار را نمی کند.” – پل کوکسون.

از آنجایی که وب سایت شما بصورت شبانه روزی آنلاین است، ارسال اطلاعات جدید مانند به روز رسانی برای مشتریان آسان است. این به آنها کمک می کند همیشه در جریان کسب و کار شما باشند. شما می توانید فروش فلش را میزبانی کنید یا به آنها اطلاع دهید که یک محصول خاص با حداقل تلاش موجود نیست. این یک برد-برد است!

نحوه انتخاب آژانس طراحی وبسایت 

هنگام انتخاب یک آژانس طراحی وبسایت، باید اطمینان حاصل کنید که به چیزی غیر از بهترین راضی نیستید. مراحل مختلفی برای فرآیند طراحی وبسایت حرفه ای وجود دارد. بنابراین شرکت طراحی سایتی که با آن کار می کنید باید تمام پیچیدگی های طراحی و توسعه وب سایت و طراحی و بازاریابی وب سایت را درک کند.

برای تمام خدمات طراحی وبسایت خود با ما تماس بگیرید، مطمئن باشید که وب سایت شما از نظر بصری خیره کننده است و به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید. گروه گیلار ارائه کننده طراحی سایت در رشت و طراحی سایت در گیلان

Rate this page
فهرست